Allikaid

Ideed

Pea kaks kuud möödas ja ongi taaskord aega ning mõtet uus postitus kirja panna. Vahepeal on küll palju erinevaid ideid nähtud, teostatud ja endale tuleviku tarbeks kirja pandud, kuid ühte või kahte sellist “mega” põnevat ja üllatuslikku asja ei ole suutnud leida. Seetõttu mõtlesingi, et sobib taaskord üks selline vähe üldisem ja tutvustavam artikkel.

Mõtlesingi, et ehk keegi, kes aeg-ajalt siia satub, saab selle postituste kommentaaridesse paari reaga kirja panna selle, kust ta oma ideed leiab. Kust Te kõik oma lahedad ideed võtate? Kindlasti on neid, kes enamus asju ise välja mõtleb, kuid kindlasti on ka neid, kes jälgivad kümneid erinevaid kanaleid 🙂 Ehk saate siis siia mõned põnevamad lingid “visata”.

Ise ma väga täpselt ei oskagi öelda, et milliseid lehti ma kõige rohkem jälgin – ja lehtede all mõtlen ma neid arvukaid Facebooki lehekülgi, millele olen kunagi otsustanud “like” vajutada. Aga need kõik jooksevad mu ajajoonele ja lihtsalt hea on päevast päeva end asjaga kursis hoida.

Eraldi kodulehekülgedel ma väga palju ei käia. Seda aga ühe erandiga – nimelt olen juba ammu teinud konto sellisele veebilehele nagu Pinterest. Käin ikka päris sageli sealt erinevaid märksõnu otsimas või ära salvestatud lehekülgi ja kasutajaid jälgimas, et kas nad on midagi uut lisanud. Peabki vist joone alla tõmbama ja jälle tunnikeseks viimati mainitud leheküljele sukelduma.

Leave a Reply

